czwartek, 1 stycznia 2015

Zakręcona cukinia z łososiem


Wszyscy jesteśmy zakręceni jak przygotowujemy się na Nowy Rok. Ja byłam na tyle, że jedzenie przygotowywałam na ostatnią chwilę, przypominając sobie, że to już!!!

Wymyślać długo nie było trzeba, zrobiłam coś co długo chodziło mi po głowie. Zawijaną cukinię z łososiem. Spróbujcie! Coś pysznego!

Składniki:

2 cukinie
1 płat łososia wędzonego 
Serek homogenizowany ( czytajcie skład, bo możecie się zaskoczyć )
Garść posiekanej natki pietruszki
Sól morska, świeżo mielony pieprz 

Cukinię myjemy i kroimy na ok 5 milimetrowe płaty. Przyprawiamy i kładziemy na patelni grillowej. Jeżeli nie mamy takiej patelni możemy włożyć na parę minut do piekarnika lub wrzucić na normalną patelnię. 

Serek mieszamy z posiekaną pietruszką.

Gdy cukinia przestygnie smarujemy ją serkiem i kładziemy łososia. Zawijamy. 

Wszystko! prosto, szybko i pysznie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz