czwartek, 11 września 2014

Sorbet malinowy


Składniki: 

500 g malin
Pół cytryny
Jogurt naturalny
Miód

Do jogurtu dodajemy dwie duże łyżki miodu.

Jeżeli masz świeże maliny, zmiksuj je razem z jogurtem i miodem po czym dodaj wyciśniętą cytrynę. 



Wstaw do zamrażarki na ok 6 godzin. Dobra rada: sprawdzaj sorbet co jakiś czas, aby nie powstawał na nim lód. Możesz go co jakiś czas ponownie miksować.

Ja użyłam malin mrożonych. Co ułatwiło mi pracę. Sorbet wtedy można podać od razu dla niespodziewanych gości :)

Do malin dodaj połowę opakowania jogurtu i miód. Zmiksuj składniki. Powinna powstać dobrze ubita masa. Nie jak na koktajl.
Wyciśnij cytrynę i dodaj do sorbetu.
Wymieszaj ponownie. Możesz wstawić na jakiś czas do zamrażki jeżeli masz czas :)

Udekoruj miętą. Sięgam po to zawsze, gdy mam ochotę na lody. Polecam

1 komentarz:

  1. mmm świetny! mimo, że lato odeszło ja i tak zjadłabym taki sorbet :)

    OdpowiedzUsuń