czwartek, 29 października 2015

Awokado z niespodzianką na śniadanie



Oooo jak długo mnie tu nie było :(

co się stało? nie wiem... praca, praca i praca. Chyba to się stało. Ale już! jestem! wracam ze zdwojoną siłą. Nie ma nic lepszego niż ciepłe śniadanie. Co więc na dzisiaj?

Składniki:

awokado
jajko
pomidor
cebula
czosnek
oliwa z oliwek
zielona pietruszka
sól
pieprz

Awokado przekrój na pół, wyciągnij pestkę i wydrąż miąższ łyżką. Oddziel białko od żółtka i ułóż żółtka w dołkach awokado.
Posyp solą, pieprzem i zieloną natką pietruszki. Wstaw do piekarnika na 180 stopni i czekaj aż żółtko się zetnie.

Pomidora, czosnek i cebulę pokrój w kostkę, polej oliwą z oliwek i przypraw. Nie ma nic lepszego niż ciepłe awokado na śniadanie :) 




1 komentarz:

  1. O, już to gdzieś widziałam, dzięki za przypomnienie. Chociaż ja bym chyba zrobiła też z białkiem - szkoda mi go ;)

    OdpowiedzUsuń