sobota, 23 kwietnia 2016

Bułeczki bananowe, uzależniające



Hej! Jaka pogoda w Polsce? u mnie nawet słonecznie. Wstałam dzisiaj i uświadomiłam sobie: 20 dni do ślubu!!!

Głęboki wdech i wydech. Będzie dobrze. A co by o tym nie myśleć podwinęłam rękawy i wyczarowałam bułeczki, przy których zapomniałam nawet o ślubie ;)

Chodzą pogłoski, że istnieją kobiety które nie lubią gotować i piec...
Wdech i wydech... Na szczęście mi to nie grozi!!! :)

Składniki na ok 6 - 8 bułeczek

2 banany
1 szklanka mąki pełnoziarnistej
1 jajko
Odrobina pokruszonych drożdży zalana ciepłą wodą
1 łyżeczka cynamonu

Białko oddzielić od żółtka i ubić na pianę. Banany wymieszać lub zmiksować z żółtkiem, cynamonem i drożdżami. Następnie dodać ubitą pianę i delikatnie mieszać. Gdy masa już powstała dosypujemy delikatnie mąkę, i dokładnie mieszamy. 
Odstawiamy na 15 minut. W tym czasie rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni. 
Lepimy bułeczki, masa będzie dość się rozpadać ale pomóż sobie kopystką lub dwiema łyżkami. Uformuj masę i włóż do piekarnika. Po około 15 minutach przewróć na drugą stronę na parę minut aż się zarumienią.

Gotowe bułeczki możesz posmarować dżemem popijając mleko. Idealnie, prawda? :)

1 komentarz:

  1. Czasami człowiekowi brakuje motywacji albo ma inne problemy i przestaje ćwiczyć oraz dbać o siebie

    OdpowiedzUsuń