czwartek, 30 kwietnia 2015

Śniadanie z nasionami CHIA



Na przywitanie kolejnego pięknego dnia wymyśliłam śniadanie z nasionami CHIA. Są proste w przygotowaniu. Dzień wcześniej wymieszaj nasiona CHIA z mlekiem i odstaw na noc do lodówki. Nasiona napęcznieją mlekiem i będą idealne do stworzenia puddingu. 

Tak naprawdę możemy do nich dodać co tak naprawdę nam wyobraźnia i kuchnia dała.



Mój pomysł na śniadanie z nasionami CHIA:

Składniki:

4 łyżki nasion CHIA
Szklanka mleka ( u mnie roślinne, migdałowe )
1 banan
1 kiwi

Posypka:

1 łyżeczka słonecznika łuskanego
1 łyżeczka płatków migdałowych
1 łyżeczka wiórków kokosowych
1 łyżeczka niebieskiego maku
1 łyżeczka siemienia lnianego

Wcześniej przygotowane nasiona CHIA wyciągamy z lodówki i wkładamy na dno naczynia. Następnie przekładamy pokrojonym bananem i kiwi. Zasypujemy słonecznikiem, migdałami, wiórkami kokosowymi, siemieniem lnianym i niebieskim makiem.

Smacznego! :)



2 komentarze:

  1. Super! Ja właśnie przygotowałam deser z mango i chia. Zapraszam !
    www.jak-to-smakuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń