poniedziałek, 8 grudnia 2014

Lody wiśniowe z bananami i polewą z gorzkiej czekolady

Stało się. Znowu. Przyszła do mnie niczym dobra przyjaciółka. Bez zawiadomienia. Zachcianka ta chciała wiele. Próbowała namówić mnie na coś po czym zwykle człowiek czuje się źle i ma wyrzuty sumienia. 

Kolejny raz przyszła zachcianka na lody :)

Nie dałam się. Zrobiłam ich zdrowy odpowiednik.

Składniki:

500 gram mrożonych wiśni
2 banany
1 tabliczka gorzkiej czekolady
2 łyżki miodu
3 łyżki mleka

Wiśnie zmiksowałam z bananem i miodem. Do garnuszka wlałam mleko i roztopiłam w nim pół tabliczki gorzkiej czekolady. Lody przełożyłam do miseczek a następnie starłam na nie pół tabliczki czekolady. Gdy polewa troszkę zastygła wylałam nią na nasze gotowe lody.

CUDO!!! :)

3 komentarze:

  1. genialne! zjadłabym takie nawet jeśli za oknem mróz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń